Childish GambinoIII. Telegraph Ave.

(Power 106!)

(LA it's your girl, Yesi Ortiz.
Got some brand new music.
I need you to turn it up
And let me know what you think.
It's Lloyd, called "Oakland".
On Power 106.)

I was making Japanese
And she's watching DVD's
In Oakland, in Oakland
Now I'm drivin' up the 5
And she waits till I arrive
In Oakland, in Oakland

Everything that I wanted
Only gotta drive for the moment
If you tell me "turn around"
Then I'm on it, for the moment
But you know me
You know how I get when I'm lonely
And I think about you in the moment
But everything you do is so Oakland, So Oakland

Foot on the gas
I'm just tryin' to pass
All the red lights
And the stop signs
I am ready to go
Before I get to the Bay,
Babe that's a problem
Cuz I'm way to scared to call
And you might get me to stay and

No oh

I don't really mind the drive
But I think I'd rather die
In Oakland, in Oakland
With my hands on two and ten
So I guess it all depends
On Oakland, on Oakland

And I'm nervous, truth be told
I never saw me growing old
In Oakland, in Oakland
And if I married you tonight
It would probably start a riot
In Oakland, in Oakland

Everything that I needed
Now that I got you
And your feelings
Everything you wanna say,
We tweet it
And a nigga don't
Like that shit at all
So retreat it
Can we just roll with the feeling?
Can we just roll for a minute?
Wait a minute

Foot on the gas
I'm just tryin' to pass
All the red lights
And the stop signs
I am ready to go
But I'm really not ready, girl
That's the problem
Cuz I'm way too scared to fall
And I know you choose
To stay and no oh

All the girlfriends sayin'
"Here we go again, (again)
Rich kid, but he act
Like a gentleman (gentleman)
Last one didn't end
Like it should a been (should a been)
Two dates and he still
Wanna get it in."
And your sayin it's
Because of the internet
Try once and it's on
To the next chick
XO the O face
On your exes, right?

And we can do the same thing
If you wanna have better
When your thoughts can't breathe
And your thinkin' asthmatic
And you wanna be a mom
And I wasn't mad at it
I was thinkin' 'bout me
I'd be really bad at it
Cuz' I'm thinkin' 'bout me
Weeks in Dubai, Forth of July
House in Kauai
Yeah we can try
So let's try

(Oh woah)

I took off my nine to five
But you still don't
Have the time to kiss me,
Just hit me
And if I left you all alone
Would you still pick up the phone?
It's iffy, ya miss me

I got furniture to move
And we'll both be thirty soon
In Oakland, in Oakland
The only one I know is you
So da fuck I'm supposed to do
In Oakland, in Oakland? (x5)