X-phazeSomething New

(Verse 1: X-Phaze)
Dash to the-P-and to the-H A Z E
Back onto the basic A B C's
Is what I'll be shipping' it and flippin' it to
Fixin' it, givin' it room within a different school
Karate chop the game with a pow
Rip your tat and put it back like wow
Riggity row
Are you kidding me now?
Gonna diminish amenity
And imma viggity vow
Because I'm in the vicinity now
So what is up?
Nowadays you gotta kill somebody to get love
What the fuck?
You dummies are done son
Put back your tongue
Get to smacking your gum gum
I can't believe what my eyes have seen
Music has become a magazine
It's all about the looks
The physical appeal
What happened to the skill
Even keepin' it real
What's the deal?

(Chorus)
Just lookin' for somethin' new
Just lookin' for somethin' new
Just lookin' for someone true
Just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for someone who
Is it you?
Who wants to gimmie somethin' new?

(Verse 2: Heebz Street)

Find me in the tri-state
That is where the real at
When I blow I know New Jersey finna feel that
I'm known to kick a trill rap
I got all the ill facts
Yeah I really chill back with dudes who blast and kill cats
Spit it so hard that a snitch just might go
Run and tell five 0 that white kid is psycho
Yeah that's what I'm like though, you heard me alright bro?
Check my rap genius, that aint a fucking typo
And i wont ever let up on vendetta
cause the people with the cheddar never see the rainy weather shit
I'll admit you richer bitch if you admit we better we clever
Put words together like the greatest rappers ever
I been rapping but now my shit is getting around
I started it losing, i'm winning it now
The devil is me, i'm sinning and proud
And looking for the sound to leave em all astounded
The people think they found it
But I don't think the crown fits so i'm...

(Chorus)
Just lookin' for somethin' new
Just lookin' for somethin' new
Just lookin' for someone true
Just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for someone who
Is it you?
Who wants to gimmie somethin' new?

(Verse 3: X-Phaze)
Foolish
St-st-stupid
Truth is doesn't matter what room that you in
Vision is getting blurry cause your bulb's too dim
You can't find a rhyme cause your skull's too thick
What am I'm missing?
Why do y'all listen?
Her ass literally looks like some raw chicken
I'll never know why
See to me you're just a male version of the baby baby baby oh guy
Ugh!
You're shit boy all the time cause boy the rhyme you're kickin' ain't worth a dime
So next time you get on stage and try to rock on
Do us all a favor and please put a bra on
C'mon
Your contribution is worthless
And nobody wanna see you shirtless
It gets me nervous
You are the equivalent of having no cell phone service
That's why I keep searching...

(Chorus)
...for somethin' new
Just lookin' for somethin' new
Just lookin' for someone true
Just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for somethin' new
I'm just lookin' for someone who
Is it you?
Who wants to gimmie somethin' new?